Упраўленне па працы, занятасці і сацыяльнай абароне
211969, горад Браслаў, вуліца Савецкая, 119,
тэлефон (02153) 6 87 28 факс (02153) 6 84 02, 6 85 43
Электронны адрас: utsz@braslav-region.by
Упраўленне па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Браслаўскага раённага выканаўчага камітэта (далей – упраўленне) з'яўляецца тэрытарыяльным органам дзяржаўнага кіравання, якія забяспечваюць рэалізацыю дзяржаўнай палітыкі па пытаннях садзейнічання занятасці насельніцтва і сацыяльнай абароны, аплаты і аховы працы, пенсійнага забеспячэння, дэмаграфічнай бяспекі, сацыяльнага партнёрства, дзяржаўнага сацыяльнага абслугоўвання і сацыяльнай падтрымкі насельніцтва, паляпшэння сацыяльна-эканамічных умоў жыццядзейнасці сям'і, забеспячэння роўных правоў і роўных магчымасцяў мужчын і жанчын, сацыяльных гарантый насельніцтву на тэрыторыі Браслаўскага раёна.
Упраўленне ў адпаведнасці з ускладзенымі на яго задачамі і ў межах кампетэнцыі аналізуе стан сістэм аплаты, умоў і аховы працы, адносін у працоўнай сферы, пенсійнага забеспячэння, сацыяльнай абароны адзінокіх грамадзян пажылога ўзросту, ветэранаў вайны і працы, інвалідаў, воінаў-інтэрнацыяналістаў, членаў іх сем'яў; грамадзян, якія пацярпелі ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых катэгорый грамадзян, якія маюць патрэбу ў сацыяльнай падтрымцы, каардынуе і кантралюе працу па своечасовай выплаце заработнай платы, а таксама дапамог сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей.
Арганізуе работу па паляпшэнні ўмоў і аховы працы, выкананні патрабаванняў па забеспячэнні бяспечных умоў працы, распрацоўвае раённую праграму па гэтых пытаннях, кантралюе яе выкананне; аказвае арганізацыйна-метадычную дапамогу наймальнікам па пытаннях прымянення пенсійнага заканадаўства і праводзіць тлумачальную працу сярод насельніцтва раёна па пенсійным заканадаўстве, разглядае ў адпаведнасці з заканадаўствам звароты грамадзян, арганізоўвае іх прыёмы.
РЭЖЫМ ПРАЦЫ УПРАЎЛЕННЯ
з 8.00 да 13.00 , з 14.00 да 17.00
з 13.00 да 14.00 гадзін-абедзенны перапынак
выхадныя дні: субота, нядзеля
у сераду: з 13.00 да 14.00 гадзін і з 17.00 да 18.00 гадзін арганізавана дзяжурства спецыялістаў упраўлення згодна з графікам (кабінет № 1, тэл. 6 85 43, 6 84 02)
у суботу: з 9.00 да 13.00 гадзін арганізавана дзяжурства спецыялістаў упраўлення згодна з графікам (кабінет № 1, тэл. 6 85 43, 6 84 02)
ГРАФІК асабістага прыёму грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб кіраўніцтвам упраўлення па працы, занятасці і сацыяльнай абароне браслаўскага раённага выканаўчага камітэта
Пасада |
Ф. І. О., рабочы тэлефон |
Час прыёму грамадзян |
№ кабінета |
Тэлефон для папярэдняга запісу на асабісты прыём |
Начальнік упраўлення |
Караткова |
2-i чацвер месяца з |
3 |
(02153) |
Намеснік начальніка ўпраўлення - начальнік аддзела назначэння пенсій і сацыяльнай падтрымкі насельніцтва |
Пашкевіч Інэса Браніславаўна |
4-ая серада месяца з |
2 |
(02153) |
На перыяд часовай адсутнасці начальніка ўпраўлення, прыём грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб ажыццяўляе намеснік начальніка ўпраўлення - начальнік аддзела прызначэння пенсій і сацыяльнай падтрымкі насельніцтва Пашкевіч Інэса Браніславаўна, кабінет № 2, тэл. (02153) 6 84 02.
Папярэдні запіс на прыём, папярэдняе кансультаванне грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб
Прозвішча, імя, імя па бацьку |
Пасада |
№ кабінета |
Тэлефон |
СКУР'ЯТ |
галоўны спецыяліст аддзела назначэння пенсій і сацыяльнай падтрымкі насельніцтва |
2 |
(02153) 6 84 02 |
у яе адсутнасць: Пашкевіч Інэса Браніславаўна |
намеснік начальніка ўпраўлення - начальнік аддзела назначэння пенсій і сацыяльнай падтрымкі насельніцтва |
2 |
(02153) 6 84 02 |
Прыём і рэгістрацыю пісьмовых зваротаў ажыццяўляюць: намеснік начальніка ўпраўлення-начальнік аддзела прызначэння пенсій і сацыяльнай падтрымкі насельніцтва Пашкевіч Інэса Браніславаўна, тэл. (02153) 6 84 02, кабінет № 2, штодня з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00, у яе адсутнасць – галоўны спецыяліст аддзела прызначэння пенсій і сацыяльнай падтрымкі насельніцтва СКУР'ЯТ Наталля Антонаўна тэл. (02153) 6 84 02
Упраўленне па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Браслаўскага раённага выканаўчага камітэта ажыццяўляе сваю дзейнасць па прынцыпе «адно акно».
Адказныя за рэалізацыю заяўнага прынцыпу « адно акно»:
Прозвішча, імя, імя па бацьку |
Пасада |
№ кабінета |
№ тэлефона |
Пашкевіч
|
намеснік начальніка ўпраўлення - начальнік аддзела назначэння пенсій і сацыяльнай падтрымкі насельніцтва |
2 |
1 паверх 6 84 02 |
у яе адсутнасць: |
галоўны спецыяліст аддзела назначэння пенсій і сацыяльнай падтрымкі насельніцтва |
2 |
1 паверх 6 84 02 |
у аддзеле занятасці насельніцтва і сацыяльна-працоўных адносін:
Прозвішча, імя, імя па бацьку |
Пасада |
№ кабінета |
№ тэлефона |
Ермалаева Таццяна Аляксандраўна |
галоўны спецыяліст аддзела занятасці насельніцтва і сацыяльна-працоўных адносін кіравання |
42 |
6 87 12 |
у яе адсутнасць: Багародзіца Таццяна Феліксаўна |
начальнік аддзела занятасці насельніцтва і сацыяльна-працоўных адносін кіравання |
42 |
6 86 36 |
Тэлефон "гарачай лініі" з грамадзянамі і юрыдычнымі асобамі па пытаннях: прызначэння, выплаты пенсій і дапамог, дзяржаўнай сацыяльнай падтрымкі – (02153) 6 84 02, працы і заработнай платы, занятасці насельніцтва, аховы працы (02153) 6 86 36.
працуе штодня ў рабочыя дні з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00.
Адказны за вядзенне кнігі заўваг і прапаноў намеснік начальніка ўпраўлення - начальнік аддзела прызначэння пенсій і сацыяльнай падтрымкі насельніцтва Пашкевіч Інэса Браніславаўна, кабінет № 2, тэл. (02153) 6 84 02, у яе адсутнасць – галоўны спецыяліст аддзела прызначэння пенсій і сацыяльнай падтрымкі насельніцтва СКУРЬЯТ Наталля Антонаўна тэл. (02153) 6 84 02, кабінет № 2.
Падчас дадатковага прыёму грамадзян, адказным з'яўляецца работнік кіравання, які ажыццяўляе прыём грамадзян, згодна графіка.
Вышэйстаячы дзяржаўны орган
Камітэт па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Віцебскага абласнога выканаўчага камітэта
210025 г Віцебск, вул. Праўды, 32
Рэжым працы:
з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00 гадзін
з 13.00 да 14.00 гадзін-абедзенны перапынак
выхадныя дні: субота, нядзеля
ktsz@vitebsk.by
Браслаўскі раённы выканаўчы камітэт
211969, г. Браслаў, вул. Савецкая, 119
Рэжым працы:
з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00.
з 13.00 да 14.00 – перапынак на абед
ric@braslav-region.by
Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца ў упраўленні па працы, занятасці і сацыяльнай абароне па заявах грамадзян
ПРАЦА І САЦЫЯЛЬНАЯ АБАРОНА |
|
2.1. |
Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі |
2.2. |
Выдача даведкі аб месцы работы, службы і якая займаецца пасадзе |
2.3. |
Выдача даведкі аб перыядзе работы, службы |
2.4. |
Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння, штомесячнага грашовага зместу) |
2.5. |
Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родам |
2.6. |
. Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці |
2.7. |
Прыняцце рашэння аб аднаразовай выплаце сем'ям пры нараджэнні дваіх і болей дзяцей на набыццё дзіцячых вешчай першай неабходнасці |
2.8. |
Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія зрабіліся на ўлік у арганізацыях аховы здароўя да 12-недельного тэрміну цяжарнасці |
2.9. |
Прызначэнне дапамогі па доглядзе за дзіцём ва ўзросце да 3 гадоў |
2.91 |
Прызначэнне дапамогі сем'ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў |
2.12. |
Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых 3 гадоў з асобных катэгорый сямей |
2.14. |
Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе за дзіцём ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці або другой асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд за дзіцём |
2.15. |
Прызначэнне дапамогі па доглядзе за дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў |
2.18. |
Выдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты |
2.18.1 |
Выдача даведкі аб неатрыманні дапамогі на дзяцей |
2.19. |
Выдача даведкі аб выхадзе на работу, службу да сканчэння водпуску па доглядзе за дзіцём ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі |
2.20. |
Выдача даведкі аб вылічэнні аліментаў і іх памеры |
2.21. |
Выдача даведкі аб тым, што месцазнаходжанне асобы, абавязанай выплачваць аліменты, у месячны тэрмін з дня абвяшчэння вышуку не вызначана |
2.23. |
Выдача даведкі аб тым, што асобе, абавязанай выплачваць аліменты, выдадзены пашпарт грамадзяніна Рэспублікі Беларусь для пастаяннага пражывання за граніцамі Рэспублікі Беларусь |
2.24. |
Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў цяперашнім годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем |
2.25. |
Выдача даведкі аб знаходжанні ў водпуску па доглядзе за дзіцём да дасягнення ім узросту 3 гадоў |
2.26. |
Выдача даведкі аб памеры пенсіі |
2.27. |
Выдача даведкі аб неатрыманні пенсіі |
2.29. |
Выдача даведкі аб перыядзе, які за выплачана дапамога па цяжарнасці і родам |
2.30. |
Рэгістрацыя грамадзян у якасці беспрацоўных |
2.31. |
Выдача даведкі аб рэгістрацыі грамадзяніна ў якасці беспрацоўны |
2.32. |
Прыняцце рашэння аб даванні матэрыяльнай дапамогі беспрацоўным, грамадзянам у перыяд прафесійнай падрыхтоўкі, перападрыхтоўкі і павышэння кваліфікацыі |
2.33. |
Прыняцце рашэння аб даванні (аб адмове ў даванні) дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі ў выглядзе: |
2.33.1. |
штомесячнай і (або) аднаразовай сацыяльных дапамог |
2.33.2. |
сацыяльнай дапамогі для пакрыцця выдаткаў на набыццё падгузкаў |
2.33.4. |
забеспячэнні прадуктамі харчавання дзяцей першых двух гадоў жыцця |
2.34. |
Выдача даведкі аб даванні дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі |
2.35. |
Выплата дапамогі на пахаванне |
2.37. |
Выдача даведкі аб месцы пахавання сваякоў |
2.38. |
Прыняцце рашэння аб прызначэнні дапамогі па доглядзе за інвалідам I групы або асобай, якая дасягнула 80-летнего ўзросту |
2.39. |
Выдача даведкі аб памеры (неатрыманні) дапамогі па доглядзе за інвалідам I групы або асобай, якая дасягнула 80-летнего ўзросту |
2.42. |
Выдача даведкі аб памеры пачасовых выплат у пакрыццё шкоды, прычыненай жыццю або здароўю фізічнай асобы, не звязанай з выкананнем ім працоўных абавязкаў, назначаных у сувязі з ліквідацыяй юрыдычнай асобы або спыненнем дзейнасці індывідуальнага прадпрымальніка, адказнай за шкода, з прычыны прызнання іх эканамічна незаможнымі (банкрутамі) |
2.43. |
Выдача даведкі аб памеры штомесячнага грашовага зместу |
2.46. |
Прыняцце рашэння аб прызначэнні сямейнага капіталу |
2.47. |
Прыняцце рашэння аб датэрміновым распараджэнні сродкамі сямейнага капіталу: |
2.47.1. |
на будаўніцтва (рэканструкцыю), набыццё жылых памяшканняў, набыццё долі (доляў) у праве ўласнасці на іх, пагашэнне запазычанасці па крэдытах, пазыках арганізацый, дадзеных на прызначаныя мэты (у тым ліку на падставе дагавораў аб пераводзе абавязку, аб прыёме запазычанасці па крэдыту), і выплату працэнтаў за карыстанне імі |
2.47.2. |
на атрыманне на платнай аснове агульнай вышэйшай адукацыі, спецыяльнай вышэйшай адукацыі, сярэдняй спецыяльнай адукацыі ў дзяржаўных установах адукацыі Рэспублікі Беларусь, установах вышэйшай і сярэдняй спецыяльнай адукацыі спажывецкай кааперацыі Рэспублікі Беларусь і установах вышэйшай адукацыі Федэрацыі прафсаюзаў Беларусі |
2.47.3. |
на атрыманне платных медыцынскіх паслуг, якія аказваюцца арганізацыямі аховы здароўя |
2.47.4. |
на набыццё тавараў, прызначаных для сацыяльнай рэабілітацыі і інтэграцыі інвалідаў у таварыства |
2.48. |
Прыняцце рашэння аб распараджэнні сродкамі сямейнага капіталу пасля сканчэння 18 гадоў з даты нараджэння дзіцяці, у сувязі з нараджэннем (усынаўленнем, удачарэннем) якога сям'я набыла права на прызначэнне сямейнага капіталу |
2.50. |
Прыняцце рашэння аб унясенні змяненняў у рашэнне аб прызначэнні сямейнага капіталу і выдача выпіскі з такога рашэння |