Настройкі
Настройкі шрыфту
Arial
Times New Roman
Памер шрыфту
A
A
A
Міжлітарная адлегласць
Стандартнае
Павялічанае
Вялікае
Колеравая схема
Чорным
па белым
Белым
па сінім
Галоўная / Улада / Структура / Упраўленне па працы, занятасці і сацыяльнай абароне

Упраўленне па працы, занятасці і сацыяльнай абароне

 

Упраўленне па працы, занятасці і сацыяльнай абароне

211969, горад Браслаў, вуліца Савецкая, 119,

тэлефон (02153) 6 87 28 факс (02153) 6 84 02, 6 85 43

Электронны адрас: utsz@braslav-region.by

Упраўленне па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Браслаўскага раённага выканаўчага камітэта (далей – упраўленне) з'яўляецца тэрытарыяльным органам дзяржаўнага кіравання, якія забяспечваюць рэалізацыю дзяржаўнай палітыкі па пытаннях садзейнічання занятасці насельніцтва і сацыяльнай абароны, аплаты і аховы працы, пенсійнага забеспячэння, дэмаграфічнай бяспекі, сацыяльнага партнёрства, дзяржаўнага сацыяльнага абслугоўвання і сацыяльнай падтрымкі насельніцтва, паляпшэння сацыяльна-эканамічных умоў жыццядзейнасці сям'і, забеспячэння роўных правоў і роўных магчымасцяў мужчын і жанчын, сацыяльных гарантый насельніцтву на тэрыторыі Браслаўскага раёна.

Упраўленне  ў адпаведнасці з ускладзенымі на яго задачамі і ў межах кампетэнцыі аналізуе стан сістэм аплаты, умоў і аховы працы, адносін у працоўнай сферы, пенсійнага забеспячэння, сацыяльнай абароны адзінокіх грамадзян пажылога ўзросту, ветэранаў вайны і працы, інвалідаў, воінаў-інтэрнацыяналістаў, членаў іх сем'яў; грамадзян, якія пацярпелі ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых катэгорый грамадзян, якія маюць патрэбу ў сацыяльнай падтрымцы, каардынуе і кантралюе працу па своечасовай выплаце заработнай платы, а таксама дапамог сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей.

Арганізуе работу па паляпшэнні ўмоў і аховы працы, выкананні патрабаванняў па забеспячэнні бяспечных умоў працы, распрацоўвае раённую праграму па гэтых пытаннях, кантралюе яе выкананне; аказвае арганізацыйна-метадычную дапамогу наймальнікам па пытаннях прымянення пенсійнага заканадаўства і праводзіць тлумачальную працу сярод насельніцтва раёна па пенсійным заканадаўстве, разглядае ў адпаведнасці з заканадаўствам звароты грамадзян, арганізоўвае іх прыёмы.

РЭЖЫМ ПРАЦЫ УПРАЎЛЕННЯ
з 8.00 да 13.00 , з 14.00 да 17.00
з 13.00 да 14.00 гадзін-абедзенны перапынак
выхадныя дні: субота, нядзеля
у сераду: з 13.00 да 14.00 гадзін і з 17.00 да 18.00 гадзін арганізавана дзяжурства спецыялістаў упраўлення згодна з графікам (кабінет № 1, тэл. 6 85 43, 6 84 02)
у суботу: з 9.00 да 13.00 гадзін арганізавана дзяжурства спецыялістаў упраўлення згодна з графікам (кабінет № 1, тэл. 6 85 43, 6 84 02)

ГРАФІК асабістага прыёму грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб кіраўніцтвам упраўлення па працы, занятасці і сацыяльнай абароне браслаўскага раённага выканаўчага камітэта

Пасада

Ф. І. О., рабочы тэлефон

Час прыёму грамадзян

№ кабінета

Тэлефон для папярэдняга запісу на асабісты прыём

Начальнік упраўлення

Караткова
Галіна Іванаўна
(02153)
6 87 28

2-i чацвер месяца з
8.00 да 13.00

3

(02153)
6 84 02

Намеснік начальніка ўпраўлення - начальнік аддзела назначэння пенсій і сацыяльнай падтрымкі насельніцтва

Пашкевіч Інэса Браніславаўна
(02153)
6 84 02

4-ая серада месяца з
8.00 да 13.00

2

(02153)
6 84 02

На перыяд часовай адсутнасці начальніка ўпраўлення, прыём грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб ажыццяўляе намеснік начальніка ўпраўлення - начальнік аддзела прызначэння пенсій і сацыяльнай падтрымкі насельніцтва Пашкевіч Інэса Браніславаўна, кабінет № 2, тэл. (02153) 6 84 02.

Папярэдні запіс на прыём, папярэдняе кансультаванне грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб

Прозвішча, імя, імя па бацьку   

Пасада

№ кабінета

Тэлефон

СКУР'ЯТ
Наталля Антонаўна

галоўны спецыяліст аддзела назначэння пенсій і сацыяльнай падтрымкі насельніцтва

2

(02153) 6 84 02
штодня
з 8.00 да 13.00,
з 14.00 да 17.00

у яе адсутнасць: Пашкевіч Інэса Браніславаўна

намеснік начальніка ўпраўлення - начальнік аддзела назначэння пенсій і сацыяльнай падтрымкі насельніцтва

2

(02153) 6 84 02
штодня
з 8.00 да 13.00,
з 14.00 да 17.00

Прыём і рэгістрацыю пісьмовых зваротаў ажыццяўляюць: намеснік начальніка ўпраўлення-начальнік аддзела прызначэння пенсій і сацыяльнай падтрымкі насельніцтва Пашкевіч Інэса Браніславаўна, тэл. (02153) 6 84 02, кабінет № 2, штодня з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00, у яе адсутнасць – галоўны спецыяліст аддзела прызначэння пенсій і сацыяльнай падтрымкі насельніцтва СКУР'ЯТ Наталля Антонаўна тэл. (02153) 6 84 02

Упраўленне па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Браслаўскага раённага выканаўчага камітэта ажыццяўляе сваю дзейнасць па прынцыпе «адно акно».

Адказныя за рэалізацыю заяўнага прынцыпу « адно акно»:

Прозвішча, імя, імя па бацьку   

Пасада

№ кабінета

№ тэлефона

Пашкевіч
Інэса Браніславаўна

 

намеснік начальніка ўпраўлення - начальнік аддзела назначэння пенсій і сацыяльнай падтрымкі насельніцтва

2

1 паверх

6 84 02

у яе адсутнасць:
СКУР'ЯТ
Наталля Антонаўна

галоўны спецыяліст аддзела назначэння пенсій і сацыяльнай падтрымкі насельніцтва

2

1 паверх

6 84 02

 у аддзеле занятасці насельніцтва і сацыяльна-працоўных адносін:

Прозвішча, імя, імя па бацьку   

Пасада

№ кабінета

№ тэлефона

Ермалаева Таццяна Аляксандраўна

галоўны спецыяліст аддзела занятасці насельніцтва і сацыяльна-працоўных адносін кіравання

42

6 87 12

у яе адсутнасць: Багародзіца Таццяна Феліксаўна

начальнік аддзела занятасці насельніцтва і сацыяльна-працоўных адносін кіравання

42

6 86 36

 Тэлефон "гарачай лініі" з грамадзянамі і юрыдычнымі асобамі па пытаннях: прызначэння, выплаты пенсій і дапамог, дзяржаўнай сацыяльнай падтрымкі – (02153) 6 84 02, працы і заработнай платы, занятасці насельніцтва, аховы працы (02153) 6 86 36.

працуе штодня ў рабочыя дні з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00.

Кніга заўваг і прапаноў

Адказны за вядзенне кнігі заўваг і прапаноў намеснік начальніка ўпраўлення - начальнік аддзела прызначэння пенсій і сацыяльнай падтрымкі насельніцтва Пашкевіч Інэса Браніславаўна, кабінет № 2, тэл. (02153) 6 84 02, у яе адсутнасць – галоўны спецыяліст аддзела прызначэння пенсій і сацыяльнай падтрымкі насельніцтва СКУРЬЯТ Наталля Антонаўна тэл. (02153) 6 84 02, кабінет № 2.

Падчас дадатковага прыёму грамадзян, адказным з'яўляецца работнік кіравання, які ажыццяўляе прыём грамадзян, згодна графіка.

Вышэйстаячы дзяржаўны орган

Камітэт па працы, занятасці і сацыяльнай абароне Віцебскага абласнога выканаўчага камітэта
210025 г Віцебск, вул. Праўды, 32
Рэжым працы:
з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00 гадзін
з 13.00 да 14.00 гадзін-абедзенны перапынак
выхадныя дні: субота, нядзеля
ktsz@vitebsk.by

Браслаўскі раённы выканаўчы камітэт
211969, г. Браслаў, вул. Савецкая, 119
Рэжым працы:
з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00.
з 13.00 да 14.00 – перапынак на абед
ric@braslav-region.by

Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца ў упраўленні па працы, занятасці і сацыяльнай абароне па заявах грамадзян

ПРАЦА І САЦЫЯЛЬНАЯ АБАРОНА

2.1.

 Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі

2.2.

Выдача даведкі аб месцы работы, службы і якая займаецца пасадзе

2.3.

Выдача даведкі аб перыядзе работы, службы

2.4.

Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння, штомесячнага грашовага зместу)

2.5.

Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родам

2.6.

. Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці

2.7.

Прыняцце рашэння аб аднаразовай выплаце сем'ям пры нараджэнні дваіх і болей дзяцей на набыццё дзіцячых вешчай першай неабходнасці

2.8.

Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія зрабіліся на ўлік у арганізацыях аховы здароўя да 12-недельного тэрміну цяжарнасці

2.9.

Прызначэнне дапамогі па доглядзе за дзіцём ва ўзросце да 3 гадоў

2.91

Прызначэнне дапамогі сем'ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў

2.12.

Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых 3 гадоў з асобных катэгорый сямей

2.14.

Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе за дзіцём ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці або другой асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд за дзіцём

2.15.

Прызначэнне дапамогі па доглядзе за дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў

2.18.

Выдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты

2.18.1

Выдача даведкі аб неатрыманні дапамогі на дзяцей

2.19.

Выдача даведкі аб выхадзе на работу, службу да сканчэння водпуску па доглядзе за дзіцём ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі

2.20.

Выдача даведкі аб вылічэнні аліментаў і іх памеры

2.21.

Выдача даведкі аб тым, што месцазнаходжанне асобы, абавязанай выплачваць аліменты, у месячны тэрмін з дня абвяшчэння вышуку не вызначана

2.23.

Выдача даведкі аб тым, што асобе, абавязанай выплачваць аліменты, выдадзены пашпарт грамадзяніна Рэспублікі Беларусь для пастаяннага пражывання за граніцамі Рэспублікі Беларусь

2.24.

Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў цяперашнім годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем

2.25.

Выдача даведкі аб знаходжанні ў водпуску па доглядзе за дзіцём да дасягнення ім узросту 3 гадоў

2.26.

Выдача даведкі аб памеры пенсіі

2.27.

Выдача даведкі аб неатрыманні пенсіі

2.29.

Выдача даведкі аб перыядзе, які за выплачана дапамога па цяжарнасці і родам

2.30.

Рэгістрацыя грамадзян у якасці беспрацоўных

2.31.

Выдача даведкі аб рэгістрацыі грамадзяніна ў якасці беспрацоўны

2.32.

Прыняцце рашэння аб даванні матэрыяльнай дапамогі беспрацоўным, грамадзянам у перыяд прафесійнай падрыхтоўкі, перападрыхтоўкі і павышэння кваліфікацыі

2.33.

Прыняцце рашэння аб даванні (аб адмове ў даванні) дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі ў выглядзе:

2.33.1.

штомесячнай і (або) аднаразовай сацыяльных дапамог

2.33.2.

сацыяльнай дапамогі для пакрыцця выдаткаў на набыццё падгузкаў

2.33.4.

забеспячэнні прадуктамі харчавання дзяцей першых двух гадоў жыцця

2.34.

Выдача даведкі аб даванні дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі

2.35.

Выплата дапамогі на пахаванне

2.37.

Выдача даведкі аб месцы пахавання сваякоў

2.38.

Прыняцце рашэння аб прызначэнні дапамогі па доглядзе за інвалідам I групы або асобай, якая дасягнула 80-летнего ўзросту

2.39.

Выдача даведкі аб памеры (неатрыманні) дапамогі па доглядзе за інвалідам I групы або асобай, якая дасягнула 80-летнего ўзросту

2.42.

Выдача даведкі аб памеры пачасовых выплат у пакрыццё шкоды, прычыненай жыццю або здароўю фізічнай асобы, не звязанай з выкананнем ім працоўных абавязкаў, назначаных у сувязі з ліквідацыяй юрыдычнай асобы або спыненнем дзейнасці індывідуальнага прадпрымальніка, адказнай за шкода, з прычыны прызнання іх эканамічна незаможнымі (банкрутамі)

2.43.

Выдача даведкі аб памеры штомесячнага грашовага зместу

2.46.

Прыняцце рашэння аб прызначэнні сямейнага капіталу

2.47.

Прыняцце рашэння аб датэрміновым распараджэнні сродкамі сямейнага капіталу:

2.47.1.

на будаўніцтва (рэканструкцыю), набыццё жылых памяшканняў, набыццё долі (доляў) у праве ўласнасці на іх, пагашэнне запазычанасці па крэдытах, пазыках арганізацый, дадзеных на прызначаныя мэты (у тым ліку на падставе дагавораў аб пераводзе абавязку, аб прыёме запазычанасці па крэдыту), і выплату працэнтаў за карыстанне імі

2.47.2.

на атрыманне на платнай аснове агульнай вышэйшай адукацыі, спецыяльнай вышэйшай адукацыі, сярэдняй спецыяльнай адукацыі ў дзяржаўных установах адукацыі Рэспублікі Беларусь, установах вышэйшай і сярэдняй спецыяльнай адукацыі спажывецкай кааперацыі Рэспублікі Беларусь і установах вышэйшай адукацыі Федэрацыі прафсаюзаў Беларусі

2.47.3.

на атрыманне платных медыцынскіх паслуг, якія аказваюцца арганізацыямі аховы здароўя

2.47.4.

на набыццё тавараў, прызначаных для сацыяльнай рэабілітацыі і інтэграцыі інвалідаў у таварыства

2.48.

Прыняцце рашэння аб распараджэнні сродкамі сямейнага капіталу пасля сканчэння 18 гадоў з даты нараджэння дзіцяці, у сувязі з нараджэннем (усынаўленнем, удачарэннем) якога сям'я набыла права на прызначэнне сямейнага капіталу

2.50.

Прыняцце рашэння аб унясенні змяненняў у рашэнне аб прызначэнні сямейнага капіталу і выдача выпіскі з такога рашэння